השר בן גביר: "לא ניתן יד"; ראה"מ: "לא תוכל למנוע"

פנחס בן זיו 1 Comment on השר בן גביר: "לא ניתן יד"; ראה"מ: "לא תוכל למנוע"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בהצהרה מיוחדת: "התקפלות בבית הנשיא פירושה השפלת יותר מחצי מהעם ופגיעה בערכי הימין. עוצמה יהודית לא תיתן את היד להתקפלות הזאת". לשכת ראש הממשלה: "אם תושג הסכמה אף אחד לא ימנע את מימושה"

צילום: גרובייס הפקות, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא בשעה האחרונה בהצהרה מיוחדת על רקע הדיווחים על מגעים לפשרה על הרפורמה המשפטית.

לדברי בן גביר: "אני בעד הידברות, אבל נגד כניעה. הרפורמה חשובה למדינת ישראל, היא תאזן בין שלושת הרשויות – הרשות המחוקקת, המבצעת והשופטת. התקפלות בבית הנשיא פירושה השפלת יותר מחצי מהעם. התקפלות בבית הנשיא פירושה פגיעה בערכי הימין. עוצמה יהודית לא תיתן את היד להתקפלות הזאת. אני קורא לחבריי ראשי הקואליציה, השמיעו את קולכם, בואו נצא נגד ההתקפלות והכניעה".

במקביל, נמסר מלשכת ראש הממשלה: "ראש הממשלה נתניהו פועל כדי למצות כל אפשרות כדי להגיע להסכמה לאומית שתביא לאיזון בין שלוש הרשויות. אם תושג הסכמה כזאת, אף אחד לא ימנע את מימושה".

מלשכת השר אקוניס נמסר, בהדגשה שההודעה אינה מתואמת עם לשכת ראש הממשלה ולא לבקשתה: "השר אופיר אקוניס קורא לכל הצדדים להמשיך במאמצים להגיע לפשרות והסכמות רחבות שתהינה מקובלות על רוב גדול של הציבור הישראלי. רוב העם בישראל מצפה כעת להרגעת הרוחות, להסכמות ולפתוח את השנה החדשה ברוח מפויסת, נוכח האתגרים העצומים וההזדמנויות שעומדות בפני מדינת ישראל, בזירה המדינית, הביטחונית והכלכלית".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    השר איתמר בן-גביר. אוהבים ומעריכים מאוד מאוד…